Sunday, June 19, 2011

hari kejadian



entry neh sebenaqnya dh lama dh nk post tp sajaaa peramm sat tunggu time birthday betoi2 baru publish post! jyeahhhh! tp mintak maap laa entry ini tidak bergambar sbb tak leh nk upload plak lmbat gila tunggu dh upload tp tak kuaq pun gambaq hmmmpfhhhhhhhhhhh~ gamaq sketoi ateh ni ja yg terlepaih! hukk

2 minggu lepaih iaitu pada 8june 2011, me with my BFFs ; awin a.k.a my lolink, arfah a.k.a dekpah, n yaya bushukk a.k.a dude keluaq poya2 + hanging out together tgk movie,makan,makan, dan makan lg seharian bersama! then pada mlmnya pule mereka dtg sleepover pule at my attic smbil on9,huha2,layannn muvie..haehh really2 miss those moment..tp time tu tak complete lg sorg geng kami iaitu farah a.k.a pibe..beliau tidak dpt pulang ke penang terchentaa ketika itu..:(

so pada hari kejadian mula2 sekali aktiviti kami berempat adalah pergi menonton wayanggg cita antu siammm! pa tah tajok lupe puleee biasa saja lah cita itu. tak takiotttt sgt ponn. yg best pon sbb haritu kami dduk bean sit. only available at tgv in 1st avenue in png only.. ;p

lepaih dh abeh tgk muvie, tiba2 si awin decide nk amek hubbynya pule iaitu si faiz, join kami sekali supaya dia leh jd photographer tlg snap pix kami 4 org pd hari tersebot. bahaha makanya slepas menjemput beliau, kami pon bertolak ke mcd greenlane. kerna khabarnya si awin nk jumpa org kt situ nk p amek baju dia order. lepaih dh mkn2, tiba2 si awin ckp org baju tu dh smpai mcd dh,lalu dia ajak si dude ikot teman dia turun bwh jmpa org baju tuh. then tinggal la aku,dekpah n faiz kt ateh tunggu depa sat. tunggu..tunggu punya tunggu tiba2 baru nmpak batang idong depa dorg dok mai dgn kek pule siapp lilin mua dgn muka ceriaaaa, lalu 'SUPRISEEEEEE' wahahaaha dlm ati time tu (..''ooo sazy ngan dude smpai ati plan dua org depa ja nk suprise kt dekpah.patot la tak reply msg smlm..hukkk..) sedeh la pulee sbb mlm smlm tu dh msg depa dua org ni kt fb nk discuss cena nk suprise dekpah sbb bday dia pada keesokan harinya iaitu 9june!tp depa tak reply pun.. but thennnn bila tgk kt kek tuh eh eh eh aikk ada nama bebi pui sekali pule..bebi pui n dekpah!hehe cissssssss ropa2nya saja ja depa nk surprise aku skali..hahaha. terharuuuuuu sungguh time tu 1st time kot org buat surprise mcm tu..huuu..thanks so so sooo much to the master mind awin n dude n faiz too.. :) gembira ja aku n dekpah time tu~
then celebrate lah kami di sana..snap2 pix pa smua then beredarlah kami ke tempat seterusnya pule iaitu ke 'smile r us' dentist depa teman sat aku p tukaq besi n getah bracesssss then teruss ke kdai vege india pure vege yg diberi nama sri ananda bahwan..kami smua pakat makan nasik beriani vege..gulai a.k.a kari dia mmg perghhhhhh marvellous!!serious sedappp nk mampoih haha mmg rasa gulai rempah abeh la perghh sedap2..the best gulai i've ever taste setakat ni..jadi bagi sapa2 yg hantu gulai seperti saya sila lah ke kdai sri anada bahwan ini..taktau jalan nk p sana mcm mana sila tanya saya! haha

ok2 lepaih dh kenyangg mentekedarah pa smua then bermula lah sleepover parteyyyy kami yg telah berlansung at my house's attic..sukaa betoi aku kalau depa2 ni mai tidoq ramai2,lepak2 kt attic rumah aku. happening ja. then apa lg order dominos pule mlm itu melantak lageyyyy tak hengattt~ dan keesokkan harinya depa 3 org pun balik..happy sgt2 hari tu..thanks to them!

secara kesimpulannya, bulan june taon neh, rasa mcm best n happy ja..celebrate birthday,kenduri kawen cousin aku time tu pun celebrate gak birthday ramai2 dgn relatives yg mana birthday bulan june jugak, cousin aku dari kemaman plak mai lepak penang then celebrate lagi ada org belanja makan besaq hehe,n result sem ni pule ok laa puas hati dgn keputusan semua subjek kecuali math. itu saja..alhamdulillah syukur ke atas semua rezeki,nikmat dan kegembiraan,kebahagiaan yg Allah dh bagi kt aku sepanjang aku hidup neh.. bulan june pon nk abeh dh..pilu pule rasa..dear june, I LOVE YOU !!!


No comments: