Wednesday, March 30, 2011

PENAKUT

lagu dan lirik yg sgt2 menyentuhhh perasaan warga2 surga tirocume tatkala ini terutamanya tucu..buhukkkkhukk.haehhh ate layannnkann aje lahhhhhh~

Tak semua kau rencana kan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta ( khas utk Tucu)


Mungkin lebih baik kau ku lepas saja
Oh ini tidak adil tidak adil baginya
Oh ini tidak adil tidak adil bagiku

Oh ini tidak adil
Untuk kau bertanya jika ku mencintaimu juga ( khas utk Tucu)

Tidak adil tidak adil baginya ( khas utk wewe)

Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucapkan tak pernah engaku tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah kau cuba ringankan (khas utk Tiro)


Bukan milikku

Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau├┐ bukan milikku
( khas utk Tucu)








yg terkamjat,


- TUCU-_

16 likes tag by houdewww

1. Ape yang penting dalam hidup korang?
my parents

2. Benda terakhir korang beli guna duit sendiri.
sik kandaq kayu n teh ais

3. Dimanakah tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan dan tema perkahwinan korang nanti ?
tempat kt mna2 pon xpa ja jnji kawen haha anddddddd tema..nk tema rock leh x?:p

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang ?
tidak.

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang ?
soon to be kekasih,insyaAllah for eternity.

6. Dimanakah korang selalu jumpa kekasih korang ?
tak penah jumpa lagi

7. Novel / Buku / Majalah terakhir yang korang beli ?
majalah dh berkurun lama dh x belii

8. Apakah nama penuh korang?
Yuhanis Raffida Bt. Yazid

9. Antara mak dengan ayah, mana korang lebih mesra?
mak.mak.mak.tp kadang2 mesreee juge ngan abah bila i gado ngan mak laa huk2

10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang ?
my future hubby

11. Adakah korang basuh baju sendiri?
sekarang ni basuh sendiri joalah tiada lagi bantuan mesin.

12. Pilih salah satu, peluk or cium?
peluk.hug.peluk

13. 5 benda yang korang sangat2 sayang dalam hidup korang.
1. rantai pemberian my mommeyhh
2. lappy pemberian my mommeyhhh
3. bebi pinkong n bebi mok
4. handphone skrg pemberian diri sendiri
5. segala benda2 dan brg2 yg dibeli oleh my parents.

14. Lagu yang korang suka dan selalu dengar?
byk kott tp yg paling suka m.i.a - a7x kott

15. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas ?
20 june 1988. tak sambut pon tp tiro ada beli big apple donut kt i buhukk =)



sincerely by,

ADOK a.k.a TUCU